världens bästa barnbok mm:)

jag har läst en av världens bästa barnböcker. den heter Pricken. jag älskar den boken, för den är sååå fin. den handlar om olikheter och kaniner<3 nåja jag kom på några fler saker om mig själv. Husdjur: två marsvin som heter Jonatan och Elvis. jag dricker helst: sockerdricka. inte Sprite utan vanlig gammaldags sockerdricka. favoritämne i skolan: hm... syslöjd tycker jag är kul XD. vilken glasssmak?: jag tycker hursomhelst att vanilj är den godaste av alla glassmaker. jag vill...? bli sminkös när jag blir äldre. eller en sån där DNA-nånting. KANSKE ha en kattunge. eller nä, jag vill hellre ha kvar mina marsvin. vad vill jag mer ha? jag vet! jag vill ha ROLIGT!!! för alla har rätt till att ha roligt! eller hur? <3<3<3<3<3 vi ska kyckling och potatisgratäng till middag. och det är en av mina favoriträtter. jag har nämligen kommit upp i den åldern då man inte tycker att pannkakor är det godaste som finns. det allra godaste som finns är nämligen rostbiff med potatisgratäng. bara så vet. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0