uti skoogen ska vi gååå

jag har precis varit på en övernattning med klassen. det var väldigt roligt. tjejerna gick upp mitt i natten och sminkade killarna. de såg ganska roliga ut sen. vi blev indelade i lag, nord, syd, väst och öst. jag var med i lag nord. vi skulle ha en liten tävling också. det var roliga lekar. vi vann i kubbturneringen. men vi vann inte tävlingen tyvärr. vi kom tvåa. men jag är ändå glad att vi kom på en bra plats. dessutom var det ett litet pris, Pommac. man fick ett glas Pommac som första pris. fast Pommac är ju ganska gott... det var i alla fall roligt. en bra avslutning inför sommarlovet, tycker jag. och det är kul att få göra något med klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0