tututututututututututututututututututuutututututututututututuuuuuuuuut:)

haha. undrar du över rubriken? det är så här, att jag spelar ett litet roligt instrument som kallas klarinett. idag gick vi i en parad och spelade samtidigt. vi skulle ha ett litet fäste som gjorde att vi såg noterna medan vi gick, men det fanns inget kvar till mig...... sen fick jag inte gå bredvid någon som hade de noterna. jag fick alltså improvisera. jag kunde bara de första tonerna på den första låten och på den andra kunde jag lite grann..... som tur var tror jag att jag spelade ganska rätt i alla fall. det var inte så lätt att höra ifall man spelade rätt eller inte när det var så högljutt runt omkring en. sedan åt jag kaka. Tosca-kaka. den var ganska god, men lite torr. en helt normal liten kaka<3. sen åt jag en Mazarin. den var väldigt god. Tosca-kakan får 6 poäng av tio. Mazarinen får 9/5 poäng av tio. jag vill äta den där Mazarinen igen, den var så gooood<3 *dröööm*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0