regn.......? bra eller dåligt?

idag regnar det. andra dagen på sommarlovet, och det regnar. jag tycker att det är hemskt. på sommarlovet ska det vara soligt och varmt och nu ska det helt plötslitg regna i flera dagar.:( men det är fortfarande bra att kunna sova till klockan 12 på mornarna. det är vissa som fortfarande inte har slutat i skolan, och en del som slutar idag. min kompis och jag gick i centrum och ropade "sommarlov" högt efter att vi hade haft avslutning. det var kul:) det ska tydligen regna på midsommar också. det tycker jag är tråkigt. på midsommar ska man ju vara utomhus. vi odlar lite grönsaker mm ute i trädgården, bl a sockerärtor, sallad, physalis, tomater, rädisor. och så har vi vindruvor, plommonträd, smultron, jordgubbar, björnbär, oregano, basilka mm. och så massor, MASSOR av blommor. när det regnar behöver man inte vattna allt det där, och det är ju en bra sak med regn. och sen är det mysigt att vara inomhus när det regnar. men inte så mysigt att vara utomhus.... jag tycker att regn är både bra och dåligt. mest tråkigt kanske.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0