om mig själv...

hej. det här är om mig själv:
Namn: isolde
favorit.....
frukt: ananas och mango.
Artist/band: madonna, avril lavinge, an cafe, lady gaga mm.
Skådespelare: Robert Pattinson och Johnny Depp<3<3<3<3<3<3
Mat: suki yaki.*goooooott*
Personer: min familj och mina underbara vänner.
film: twilight<3
färg:svart och himmelsblått är mina absoluta favoriter, men jag gillar de flesta färgglada färger.

något jag längtar till: soooooommarlooooovet:):):):):)
något annat jag längtar till: min nya skola<3
något jag kommer att sakna efter sommaren: mina nuvarande klasskompisar :'(
något jag vill göra under sommaren: bada(^^)
något förutom att bada: äta glass *mm*
något jag vill säga till mina nuvarande klasskompisar: att de är världens bästa klasskompisar.

vad jag gör nu: ehhh...skriver.
vad jag ska göra sen: vet inte. 

Tips om.....
Böcker: det är ett starkt tips att läsa serien 'twilight'.
Filmer: några av de bästa filmer jag sett är 'twilight' och 'edward scissorhands'

jag kommer inte på något mer just nu. jag skriver  igen en annan gång.
bye bye. see you:) 
 just det, jag är feminist.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0