okej.... sommarlovet.... kan bara inte fatta det....

nu är det sommarlov. avslutningen är över. det var dåligt väder, tyvärr, så klassen kunde inte bada efteråt. det var lite tråkigt, men det är bra att vi har slutat nu i alla fall.:) det var ungefär som vanligt. rektorn höll sitt tjugo minuter långa tal. men bortsätt från det så var det ganska okej... det kändes som tiden gick snabbare än vanligt. det är väl för att jag ska byta skola, antar jag. men jag kan bara inte fatta att skolan är slut..... jag kommer nog att ha glömt det i morgon bitti, då jag går upp samma tid som jag skulle ha gjort ifall det varit en vanlig skoldag. det vore typiskt mig. nåja, jag kommer ändå att få ha rast i två månader, och det är ju bra:) jag som ääääälskar raster<3 jag gick som miss purple till avslutningen, jag hittade en väldigt söt klänning<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0