okej.... jag blev 55% boknörd.

haha. jag blev 55% boknörd. jag kan läsa ut böcker ganska snabbt. MEN! felet är att jag är otroligt kräsen när det gäller böcker. böckerna måste vara bra, ha en bra handling, vara på minst 400 sidor, inga bilder (förutom i faktaböcker, där MÅSTE det vara bilder), och det viktigaste: det ska vara en SPÄNNANDE bok. alltså jag tycker att vardagsliv och såna där fjortisar som tävlar om samma kille och allt det där är jättetråkigt. en bra bok är som Twilight. jag blev kär i den boken. men den slutar vid fjärde delen och jag har redan läst ut alla.:( det är ganska sorgligt men jag ska *snyft* försöka överleva. TTTTTTTTTTTWWWWWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLIIIIIIIGGGGGGHHHHHHHHTTTTT!!!!! //miss twilight-nörd<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0