midsommar och getter som smiter :)

jaha.... nu har jag varit på ett läger i fyra dagar, för att ta hand om djur. det var kul:) sista dagen skulle vi valla några getter till en annan hage. då smet några killingar (de är otroligt smala och hoppar väldigt högt) in mellan två stängsel. då skulle vi få in dem i hagen igen. tillslut lyckades vi i alla fall få in dem i hagen med de andra getterna. igår var det midsommarafton. det var roligt. jag tittade på 'kalle och chokladfabriken'. säg vad du vill men JAG tycker faktiskt att den är bra. alla filmer med Jhonny Depp är bra. den bästa är nog 'edward scissorhands' för den är så jättefin och bra. jag älskar den filmen. jag tror att jag rekomenderar den till alla som inte vet vilken film de ska hyra, för den är bara sååååå bra:) jag läste nyss ut en bok. jag fick den igår, jag läste ut den igår. den heter 'Samurajens döttrar. svärdets viskning' den är ganska tunn (208 sid) men den är absolut en av de bästa böcker jag läst. jag ska göra en bästa-bok-i-hela-världen-lista. 1. så länge vi båda andas. 2. om jag kunde drömma. 3. ljudet av ditt hjärta. 4. när jag hör din röst. 5. samurajens döttrar. i mästarens skola 6. samurajens döttrar. svärdets viskning. 7. tio saker jag hatar med mig själv. 8. alla böcker i 'vargbröder-serien upp till bok fem' kommer på samma plats 9. barnboken adjö herr muffin *snyft* den är sorglig 10. barnboken Pricken:) alla de här böckerna kommer egentligen på samma plats. men den ALLRA bästa är ändå Så länge vi båda andas. fjärde delen i Twilight-serien. den är såååååååååååååååååååååååååååå braaaaaaaaaaaaaaaaa.<3 hoppas ni tror mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0