klockan är 16:32 och...

Michel Jackson dog igår. för mig kom det som en chock, faktiskt. han var en av mina favoriter, men jag har kanske glömt skriva det. sen tycker jag att han kanske gjorde lite för många operationer, men de flesta av hans låtar är jättebra. mina favoriter är 'Thriller', 'Beat it', 'Billy jean', 'The way you make me feel' mm. och sen så dog han så plötsligt att det likzom kom som en chock........ hursomhelst. de senaste dagarna har jag varit på Nåttarö. jag gjorde det som de flesta gör när de kommer dit....... Just det. Ingenting! när man är på Nåttarö så gör man inte så mycket mer än att sola och bada. på Nåttarö finns det dessutom jättefina stränder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0