första dagen på sommarlovet:)

godmorgon. klockan är 12:13. jag steg upp för en halvtimme sedan. det var härligt att kunna sova lite längre än vad man brukar göra. avslutningen blev inte så sorglig som jag hade tänkt mig. jag menar, de flesta man kommer att sakna kommer jag att ha kontakt med i alla fall. min bästis och jag har lovat att vi ska vara med varandra minst 60% av sommarlovet, eftersom vi sedan ska till olika skolor, och inte kommer att ses så mkt. men vi lovade varandra att hålla kontakten i alla fall:) det är första dagen på sommarlovet och jag vet inte vad jag ska göra idag. en till av mina kompisar gjorde ett innträdes prov till en annan skola igår, så vi kanske kommer att vara fem tjejer i min klass som byter skola. jag har längtat till sommarlovet ganska länge, men nu när det är sommarlov, så har man inget kvar att längta till.... det känns konstigt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej älksling<3 tänker skriva ett inlägg om dig på min blogg <3 undrar om det ät okej? älskar dig puss puss<3<3<3

2009-06-15 @ 18:28:10
URL: http://svartleksak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0