ännu en dag närmare.........

SOMMARLOVET!!!!! på onsdag är det avslutning. :) jag kommer sakna mina gamla klasskompisar, men det har jag kanske redan sagt. jag ska köpa klänning och skor till avslutningen idag. jag undrar vad jag ska köpa.... jag vill ha nåt fint men enkelt, typ inte värsta klänningen som man har när man besöker kungen, utan något fint och enkelt, som typ en söt kort sommarklänning. men då måste det vara soligt. men inte för varmt. förra året var det jättevarmt. 50 grader kändes det som. men det var säkert bara 30 grader. jag undrar vad jag ska köpa.........*drömmer sig bort* men tänkande gör mig så t..rö...tt. jag blir bara sömnigare och s..ömn..i...g..ar..e. *zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0