4-H<3

4-h står för huvud, hjärta, hand och hälsa tror jag. jag brukar, på loven, åka till min mormor för att gå på ett litet läger^^ på lägret sover man inte över utan är där från kl 9 till kl 4. då tar man hand om djur på en bondgård i tre dagar. det är faktiskt väldigt roligt. och det finns getter. jag ÄLSKAR getter!<3<3<3<3<3<3<3<3<3 det läger jag brukar gå på finns i norrtälje, men det finns säkert fler ställen. jag ska åka till mormor idag och gå på ett sånt läger. fast lägret börjar inte förrän på måndag. igår var säkert världens tråkigaste dag, eftersom det regnade. en del kanske tycker om regn, men jag tycker mycket bättre om sol. min mamma hade beställt en bok från en hemsida på internet. boken heter "samurajens döttrar" Del 2. och jag hade tänkt ta med den till mormor för att läsa. men boken var såklart försenad:( med min tur så börjar det säkert regna hela veckan som kommer. och det ska tydligen bli regn på midsommar också:( tyyyyypiskt min otur:'( jag kommer inte kunna skriva på min blogg på en vecka, men det spelar ingen roll. förr eller senare skriver jag i alla fall. men jag kommer att vara tvungen att åka buss typ 10 mil till mormor. jag kommer säkert att må illa. jag kan inte åka så långt med buss längre utan att tugga tuggumi. tuggar jag tuggumi så mår jag inte lika illa. fast jag kanske mår illa pågrund av att det är så varmt nu. see yá:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0