sommar har bara soligt väder= halvsant.....

att det bara är soligt på sommarlovet är inte sant. men jag önskar att det nästan var det. ibland är det regnigt i flera dagar. nån gång, mitt i sommaren förra året så var det soligt ungefär hela tiden, fram till tre-fyra dagar före min födelsedag. och sen på min födelsedag så började det regna ganska mycket. typiskt min tur. men det gjorde inte så mkt egentligen. de senaste dagarna så har jag varit hos kompisar och nästan bara badat. felet är, att när jag badar så börjar jag frysa ganska snabbt, ifall jag inte rör mkt på mig under vattnet. men ifall jag är för mkt under vattnet så får jag ont i huvudet. det är ganska jobbigt!!!!! hursomhelst, JAG ÄÄÄLsKaR SoMMMMaR! det är ett faktum, ingen fråga. glass, sol, varmt vatten, sommar kompisar, hela grejen är bäst. jaaaag äääääääääääääääääääääääällllllllllskarrrrrr ssommmmmmmaaaaaaaaaaaaar. hur många älskar sommar lika mycket som jag? kanske alla? kanske ingen? kanske några? jag tittar på en serie på youtube. jag har tittat på 40 avsnitt. varje avsnitt finns i två delar och varje del är 10 min. alltså har jag tittat på 80 delar...... jag erkänner, jag är beroende..... men jag kan bara inte hjälpa det.... #^_^# heh, jag känner mig ganska löjlig.......;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0