kattungar som är busiga och springer runt är helt........

UNDERBARA!!!!!! vi ,(jag, mamma och min lillasyster), var och tittade på kattungarna idag. de var underbart söta och livliga. vi bestämde oss för tre st att välja mellan. en som var lite mindre än de andra. en som hade vita tassar. en som tyckte om att leka med mammas sandaler. alla var förstås himla söta, men vi kan bara köpa en, tyvärr. skulle vilja ha alla. jag ska lägga in en bild på den katt vi köper sen. idag firade vi också pappas födelsedag, (lite i efterskott). jag och mina syskon såg på filmen "yes man". den var asbra! och rolig, förstås:) jag älskar filmer med skum humor ;) jag fyller år snart. jag har önskat mig lite olika saker. och mamma slängde ut min förra spargris -hon sa att den var sönder, men den saknade bara ett sånt där lock eller nåt- så jag är tvungem att önska mig en ny..... hon ställde den i smultronrabatten tillsammans med en annan gubbe av lera. det var dessutom ingen gris utan en ko! jag vill ha en groda! jag såg en sån där spar-groda i en affär nån gång. den var gul med röda prickar, tror jag. min kopis kom just hem från thailand. hon har också en blogg. den heter: www.svartleksak.blogg.se jag vill ha den där katten nu, men jag måste vänta till Augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0